محمد حسین بهادر، در آستانه هفته دولت از ارائه ۱۵۶ هزار خدمت به مردم در این اداره خبر داو گفت:و مراجعات چند مرحله اي در ادارات ثبت اسناد نيز به لحاظ محدوديتهاي قانوني و انقضاي مدت آگهي ها مي باشد .
به گزارش جهان بین، به گفته این مسول استان، تا پايان مرداد ماه امسال ۱۵۶۵۷۹ خدمت از سوي واحدهاي ثبتي و دفاتر اسناد رسمي و ازدواج و طلاق به مردم ارائه شده است .
وي تصريح كرد تمامي ميزهاي كاركنان ثبت ميز خدمت و هيچ عذري درخصوص محدوديت ملاقات و تأخير در كار ارباب رجوع از كاركنان پذيرفته نخواهد شد .
گفتني است اداره كل ثبت اسناد با ۱۳۲ نفر كارمند و ۶۹ دفتر اسناد رسمي و ۳۷ دفتر ازدواج و ۸ دفتر طلاق مشغول خدمت رساني به مردم استان بوده و ۲۵ درصد پستهاي مصوب آن بلاتصدي است .
صدور سند مالكيت ، تقاضاي ثبت ، اجراي اسناد رسمي ، ثبت ، تأسيس و تغييرات شركت ، تنظيم اسناد و وقايع ازدواج و طلاق از عمده فعاليتهاي اين اداره كل در اين دوره بوده است .
مديركل ثبت اسناد و املاك استان چهارمحال و بختياري ، به مناسبت هفته دولت با اعلام اين خبر افزود از اين تعداد ۳۸۶۷۲ خدمت توسط كاركنان ادارات ثبت و ۱۱۷۹۰۷ خدمت آن توسط سران دفاتر اسناد رسمي و ازدواج و طلاق انجام شده است .
مرجع : روابط عمومی ثبت اسناد استان